helgen i text

fredag: jag var hemma från skolan som jag skrev om i fredags, sen var jag bara hemma hela dagen.
lördag: när jag kom till Martina så låg vi o sega vid datan ett tag, sen gick vi ut i träffa bambi,sandra,melinda o fiia.
vi satt på en bänk ute för de va fint väder.
Mot kvällen så drog vi hem till bambi o käka hamburgare, sen gick vi ut med fiias hund o långis tycker jag iallafall
sen gick vi hem till nån där det var skit tråkigt, så vi drog hem o kolla på klipp på youtube o asgarva!
sen somna vi vid 3. jag o martina asså
söndag: vakna av att martina tog upp datan halv 12 så tog också upp datan o kolla fb ;P
efter en liten stund åt vi frukost, baka kladdkaka o va lite anmält roliga!!!
vid halv 6 tog jag tåget hem o mamma hämta upp mig på station
sedan dess har jag ätit o pluggat!
nu ska jag inte göra ett skit, fortsätta ligga ner.
kul inlägg utan bild hejdå,
ps. stolt över att jag råka skriva för engångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0